pondelok, 3. marca 2014

Miranda Kenneally - Things I cant forget


Séria: Hundred Oaks

Diel v sérii: tretí

Žáner: YA, romance

Dátum vydania: ENG - vyšlo, SR - pochybujem, že vyjde
Anotácia: Kate bola vždy dobré dievča. Prilíš dobre podľa niektorých ľudí na škole - hoci nikto nevedel, aké tajomstvo shováva. Ale toto leto, všetko je iné...
Toto leto je poradca na Cumberlandskom Creek letnom tábore a chce hodiť svoju minulosť za hlavu. oto leto je Matt späť ako poradca tiež. Je to prvý chlapec, ktorého kedy pobozkala. Už nie je ten skladateľ pesničiek, ktorý miloval The Hardy Boys. Teraz je z neho plavčík, ktorý rád flirtuje... s ňou.
Kate si kedysi myslela, že svet je len čierno-biely, dobrý a zlý. Ukázalo sa, že život nie je taký ľahký...


Môj názor: Začnem asi zľahka, keď poviem, že kniha nebola zlá, keďže som to prečítala ako vždy len za pár dní. Lenže z doteraz publikovaných 3 dielov bol tento najslabší. Prečítala som to, páčilo sa mi to, no stále to nemá na prvú časť- Catching Jordan, ktorá je moja obľúbená.
Z neznámych dôvodov som si Matta nedokázala predstaviť tak ako ostatných. Ani som si ho nepredstavovala ako nejakého krásneho chalana, možno pre to jeho obliekanie alebo pre to, že nenosil topánky... ja neviem, no skrátka som to nedokázala.

Kate. Som síce katolíčka, ale ona... na to nemám ani slov. Viem, že nám kedysi profesorka vsvetľovala, že kým u nás berieme náboženstvo tak... normálne, v USA  to až preháňajú niektorí. S tým vzťahom k Bohu. Presne taká je Kate. Potrat automaticky spôsobí exkomunikáciu z cirkvi, to je pravda, je to ťažký hriech, lenže niekedy mi hlavná hrdinka išla naozaj na nervy už s tým. S tým,

Boli tam aj pekné paasáže s dvojicou a priznám sa, stále som čakala, že sa niečo pokazí. Keď nás takto autorka nachytala v prvých dvoch častiach, keď si myslíte, že skončí s tým a tým a nakoniec skončí hlavná hrdinka úplne s niekým iným. Presne to som si myslela, takže som si Matta na plno neužívala a premýšľala skôr nad tým či to bude niektorí iní z poradcov. Nestalo sa tak. ako to ona ľutuje, že tej svojej kamarátke pomohla. A potom aj všetko ostatné. Nemôže byť s Mattom, čo keď to Boh nechce? Ach jaj, nechcela by som až tak nábožensky založená žiť.
Čakala som aj na dráždivejšie scénky, ktoré neprišli, ale viem, že Miranda to vlastne ani tak neopisuje. Dokonca niektoré veci boli aj dosť nezrozumiteľné alebo to bolo len mojou angličtinou... až keď bolo po TOM som si uvedomila, čo sa stalo. Nemyslím sex, keďže ten tam nebol, ale skôr tie úvodne časti, keď som zrazu len prečítala, že ležali spolu v posteli a on úplne nahý. Na môj vkus to bolo dosť nezrozumiteľne napísané.
Mám taký pocit, že tu píšem až príliš záporov, tak niečo kladné.
Parker. Naozaj sa mi páčilo, čo sme sa ešte o nej či o Willovi dozvedeli. Všetko, čo okolo nich bolo. Milujem také knihy, kde sa objavia hlavné postavy z prvých dieloch a ja sa na knihu (v tomto prípade počítač) usmievam od ucha k uchu.
Kate a Parker tvorili naozaj zaujímavú dvojicu, keďže jedna sa bála vzťahov alebo skôr milovania, kým ta druhá si to naplno užívala. Lenže obom chýbali kamarátky a tak si aj našli cestu k sebe.
Nemám k tomu veľa čo dodať, ale aj tak sa teším na pokračovanie, snáď bude o niečo lepšie.

 zdroj: goodreads

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Citát


“A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”
― George R.R. Martin

Populárne príspevky

Ocenenie

Ocenenie