nedeľa, 2. marca 2014

Richelle Mead - Pokrvné putá

 

Originálny názov: Bloodlines
Séria: Pokrvné putá (Spin-off séria ku VA)
Žáner: fantasy, romance
Diel v sérii: prvý
Dátum vydania: SR (séria nevychádza)
                      ČR - vyšlo
Obsah: Po tom, čo sa Lissa Dragimirova stala princeznou, keď sa objavila jej stratená sestra Jill, bol na Lissu spáchaný atentát, rovnako aj na Jill, ktorá je donútená k odchodu z jej milovanej školy a od kamarátov, a musí sa ukryť.
Sydney, ktorá sprevádzala Rose na pár cestách, sa kvôli tomu dostala do problémov u alchymistov. Preto jej dajú náročnú úlohu, postarať sa o mladšiu sestru kráľovnej Liss. Odchádza teda do slnečnej Kalifornie, kde zistí, že okrem Jill, bude mať zrejme na starosti aj iných upírov.
Keith, ktorého tak nenávidí, jej večne lezie na nervy, k čomu prispieva tiež strach z upírov. Adrian, upír, ktorý bol zaľúbený do Rose, má s Jill nejaké tajomstvo, ktoré chce Sydney odhaliť.
Podraí sa Sydney opäť obmäkčiť Adrianové srdce, ktoré ostalo po Rose smutné, prázde a zlomené?


Moje hodnotenie:
(opravujem staré - nepamätám si poriadne, čo sa stalo, keďže som to čítala pred... dvomi rokmi (?))

Kniha ma zaujala už len preto, že je to spin-off ku VA, čo je moja obľúbená séria ever !! Chvíľu som si myslela, že rozprávanie z pohľadu Sydney bude nuda, ale mýlila som sa. Bolo to skvelé, zábavné a nenudila som sa. Čítala som to v noci pod paplónom, aby som nezobudila sestru a nevedela som sa odtrhnúť. A keď sa tam zjavila Rose? Srdce sa mi až rozbúšilo.
Nikdy ma neprestane baviť tento upírsky svet, ktorý Richelle vymyslela. A je to niečo úplne iné, než na čo sme si zvykli vo VA. Prečo? Lebo Sydney nie je taká temperamentná osôbka ako Rose. Preto som sa väčšinou zasmiala nad Adrianovými hláškami, do ktorého som sa zaľúbila v momente, čo sa tam objavil. Hneď ma napadlo, že Adrian a Sydney si vypestujú pravdepodobne hlbší vzťah než profesionálny či kamarátsky. Aj keď sa to v tejto časti nepredstavuje, bolo to jasné už keď som čítala rôzne anotácie.
Táto séria má rovnako skvelú budúcnosť ako aj VA. Síce si myslím, že ak budú celý čas ukrytý v Palm Springs, bude to po čase trochu nuda, aj tak verím, že si Richelle poradí.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Citát


“A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”
― George R.R. Martin

Populárne príspevky

Ocenenie

Ocenenie